Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013

  • Σώματα.
  • Ψυχές.
Εύκολα ενώνεις τα σώματα, τις ψυχές όμως;!

Είσαι μέσα μου.
Σημαίνει σε νιώθω. Έρωτας. ή και σεξ.

Ενώ είμαστε ένα;
Πως είμαστε ένα;

Άλλο να σου ανοίξω τα πόδια μου, και άλλο την ψυχή μου.
~πιο παλιά ίσως και να ήταν σημαντικότερο να δαμάζεις την ψυχή μου παρά το σώμα μου.
Σκέφτομαι όμως, πως μια σύνδεση για να κρατήσει πρέπει να δαμάζεις και τα 2.
όταν η ψυχή μου θα σου ανήκει τότε και το σώμα μου θα είναι δικό σου.
Δεν καταφέρνεται όμως κάτι τέτοιο. Πές το και παράλογο.

Σεξ. Ολοκλήρωση.
Δεν είναι κακό να μιλάς για όσα σε πνίγουν.
Σεξ λοιπόν. ή έρωτας.
η πράξη παραμένει ίδια.
Αυτό... δέσιμο και αυτό.
Έτσι ξέρεις κάθε σπιθαμή του κορμιού μου.
Το διαχειρίζεσαι. κάπως.

Ψυχή.
Τι κάνεις για να ενωθείς ψυχικά.
Δύσκολο να δίνεις την ψυχή σου.
Μη το κάνεις.
Κανείς δεν βρήκε καλό.

Θα σε πούν πουτάνα.
Πιο πουτανιά δεν είναι όμως, όταν δίνεις το εγώ σου απο εδώ και απο εκεί.
Τι κρατάς για σένα.
Δώσε σώμα.
Ψυχή;!

Και ποιος το κατάφερε άλλωστε;

Όλοι μας σχεδόν μείναμε στο "σε ξέρω καλά." 
Κανείς στο "η ψυχή σου μου ανήκει"


Λοιπόν, θα ενώσουμε της ψυχές μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: